wtorek, 28 kwietnia 2009

Nowa kolekcja jaką bedziemy mogli oglądac i kupowac !! ! konkurs na 2 doladowania !!!





Hej :) postanowiłam pokazać wam parę ciuszków !!!!!!!

























Pamiętacie tą kolekcje ??? :P :)




Każdy by oddal Swoje pieniądze dla tej Kolekcji !!! JEDNAK aby ona była sukcesem !!!

Kolekcja obecna ;/ jest kompletnym niewypałem ;/ czekaliśmy tak długo na coś nowego oryginalnego wyjątkowego !!!


Nowa !!!
Nowa !!! Nowa !!! Nowa !!! Nowa !!! Nowa !!! Nowa !!!


kolekcja pokazana poniżej prawdopodobnie będzie nową kolekcją!!!!!




konkurs :)

Polega na zaproszeniu jak najwiecej osob do obserwujących na mojego bloga !!! min 20 :) :)
jesli będzie zgloszona 1 osoba i zglosi się od niej 20 osob będzie obserwującymi to wygra :) nie musi się martwić :) ale wolę zeby bylo tych osob więcej !!! :) dostajesz 2 doladowania 28 maja :)


21 komentarzy:

  1. Zgłaszam się! Fajny blog!
    NA stardoll jestem: Domcia-dancer

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaraz dołączę do obserwujących-zaprosiła mnie na tego bloga Domcia-dancer

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też zaprosiła Domcia-dancer a mój e-mail to aniaitsme@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaprosiła mnie Domcia-dancer mój e-mail to nikusia1996@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Zaprosiła mnie Domcia-dancer, a moja nazwa na tym blogu to asiakasia! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mnie Domcia-dancer zaprosiła! Moja nazwa na blogu to kindzia123

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejka! Mam na imię Iga a na tego super bloga zaprosiła mnie Domcia-dancer. Moja nazwa na blogu to Igusiakicia. Kicia dlatego, bo uwielbiam koty!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie też zaprosiła Domcia-dancer. Moja nazwa to pomarancza.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mnie zaprosiła Domcia-dancer. Pozdrawiam! Moja nazwa to catdog.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem lovedog -to moja nazwa na blogu. Blog zapowiada się bardzo ciekawie. Zaprosiła mnie na niego Domcia-dancer.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej! Jestem wika10 mam 11 lat. Zaprosiła mnie Domcia-dancer. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć! Zaprosiła mnie Domcia-dancer a moja nazwa to rihanna

    OdpowiedzUsuń
  13. Siemka! Tu zeberka123 zaprosiła mnie moja kumpela Domcia-dancer.

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej! mNie również zaprosiła Domcia-dancer! Buziaki:*
    Pozdrowienia tancereczka5

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem martynka27 a na bloga zaprosiła mnie Domcia-dancer

    OdpowiedzUsuń
  16. zostajesz zdyskwalifikowana ;/ zakladasz sobie konta ;/ mozesz brac nadal udzial w konkursie jak wezmiesz sie za rosylanie po kontach innych ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. Na tego fajnego blogaska przybyła gwiazda579. Siemka! Zaprosiła mnie Domcia-dancer

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej. jestem kwiatuszek3, zaprosiła mnie Domcia-dancer.

    OdpowiedzUsuń
  19. Że co.....nie jestem taka chamska i bezczelna, żeby tworzyć sobie konta. Nawet nie wiedziałam, że tak można robić. Szkoda, że mi nie wierzycie...:(

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak mam Ci to udowodnić??;)

    OdpowiedzUsuń