środa, 27 maja 2009

Wywiad z sylwianka19

WYWIAD Z SYLWIANKA19


1. Witam cie bardzo :) 1 moje pytanie dlaczego postanowiłas zalogowac się na stardoll ?
Witam Na stardollu zlogowałam się z dwóch powodów. Pierwszy to taki,że namówiła mnie koleżanka z reala(laurusia96). A drugi to,że stardoll gdzie można się rozwijać w projektowaniu ubrań,apartamentów a właśnie z tym wiąże swój zawód. Chciałam również oddalić się od rzeczywistości i zanurzyć się w marzeniach i wyobraźni stardoll mi w tym pomaga
2. Dlaczego wybrałaś nick SYLWIANKA19?

Hmm sylwianka19...Nazywam się Sylw
ia(Jeśli ktoś nie wie).
Sylwianka19 to takie miłe zdrobnienie moje imienia.
Bo Sylwia brzmi tak ciężko i poważnie dlatego Sylwianka.
A 19 bo ta liczba przynosi mi szczęście .
Dlatego Sylwianka19

3. Co inspiruje cie do tworzenia sceneri?

Jeśli mam być szczera to raczej nic.
Oczywiścię niekiedy tworzę scenerię kiedy jestem zła wtedy sceneria jest też czarna i nieprzyjemna.
A kiedy jestem wesoła tworzę pogodne scenerie.
A ja sama nie uważam żebym kierowała się czymś ważnym.
4. Jakie wartości cenisz?


Yyy cenię w ludziach własny styl.
Nie lubię gdy ktoś kopiuje i nie ma własnego stylu.
Każdy z nas jest obdarzony iskrą bożą.
Każdy ma jakieś skryte talenty,więc czemu kopiuje za innymi.
Nie lubię również gdy ktoś kłamie.
Oczywiście każdy kłamie chociaż raz w
ychodzi na dobre a raz na złe.
I jeszcze najgorsza zecz: prawda aż do bólu!
Jest to najgorsze przezycie jakie może Cię spotkać

5. 2 najlepsze marki na stardoll.

Oczywiście DKNY i tu bym się zastanowiła.
Chyba drugą marką byłabym kolekcja LE .
Co prawda jest droga i nie pozwolił
am sobie kupić czegoś z 1 edycji ale jest naprawdę elegancko kusząca(pewnie wymyśliłam nowe zdanko ).
DKNY również nie jest tania(dla niektórych) ale owszem tez jest piękna zalezy oczywiście która kolekcja.
Ta teraźniejsza nie jest za ładna ale nie bedziemy o tym dyskutowac (jeszcze by mi się dostało auu)

6. Czego nie tolerujesz ?

Nie toleruję(jak już mówiłam)Kopiowania.
Jest to zwykły brak wyobraźni(
a ona jest potrzebna).
Jeśli ktoś czytał Anię z Zielonego Wzgórza to wie,że wyobraźnia i może być kosztowna ale za to bardzo potrzebna i pożyteczna.
Chociaż ja i ta wieżę,że KAŻDY ma choć troszeczkę wyobraźni

7. Dziękuje za rozmowe :)

Ja również dziękuję i jeszczę coś dodam
Trzymajcię się i zdrówka życzę pozdrowionka

MOJA METAMORFOZA



Jak wam sie podoba :) chętni do metamorfozy piszcie tu

2 komentarze:

  1. Ja bym bardzo chciała !!! PROSZĘ!
    ZOSTANIESZ MENADŻEREM MOJEGO CLUBU - WYGRASZ KONKURS !
    mój login to : GitMajozian !

    OdpowiedzUsuń
  2. ja poprosze login demi859b ale bez hasła

    OdpowiedzUsuń